Obchodní podmínky / Jak poptávat a objednávat

Jsme zakázkové stolařství a tedy je možné vyrobit nábytek dle přání zákazníka, rozměrů, typů nebo dodaných nárysů / fotek nábytku.

Jak u nás poptávat či objednávat:

1.Poptávku/objednávku je možné k nám zaslat písemně elektronicky (petrkubis1@seznam.cz), telefonicky (604107577) nebo osobně na prodejně v Němčičkách.

2. Na poptávku zasíláme nejčastěji písemně elektronickou formou nabídku s uvedením popisu nábytku, materiálu, rozměrů, ceny a termínu zhotovení. Stanovený termín dokončení se může ve výrobě z technických nebo osobních důvodů posunout na pozdější. V tom případě kontaktujeme zákazníka předem a ten má možnost odstoupit od zadání zakázky.

3. Po odsouhlasení nebo doplnění požadavků od zákazníka vystavíme tzv. Potvrzení objednávky/Zálohový list. Jedná se o formulář s pořadovým číslem, kde jsou uvedeny veškeré známé údaje objednávky:

Záhlaví vlevo:

Naše firma

Datum vystavení ( v den odsouhlasení nabídky zákazníkem, od tohoto dne se počítá termín zhotovení)

Datum splatnosti - jedná se o splatnost zálohové částky, v případě prodlení tohoto datumu splatnost se termín zhotovení posouvá dle dalších výrobních zakázek.

Způsob platby

Náš bankovní účet

Variabilní symbol - číslo objednávky

Záhlaví v pravo:

Kupující - Jméno a přesná adresa dodání, telefonní číslo, mailová adresa  a datum objednávky

Popis zakázky - přesné uvedení objednávky s rozměry, typem, cenou, případným dovozem nebo výnosem, montáží a termínem zhotovení zakázky

Částka k záloze - splatnost uvedena v záhlaví, převážně převodem na účet nebo v hotovosti osobně na naší prodejně v Němčičkách po domluvě.

 

V momentě dokončování výroby zákazníka informujeme a domlouváme se ohledně termínu vyzvednutí nebo dovozu zakázky. V případě dopravou přepravcem, je nutné si zásilky řádně překontrolovat a v případě poškození buď zásilku nepřevzít nebo vyreklamovat u přepravce. V případě dopravy našim vozem je možnost využít i našeho příplatkového výnosu ( cena na poptávku dle obtížnosti), v tomto případě zodpovídáme za případné poškození u výnosu. Pokud si zákazník výnos zajistí samostatný, za případné poškození u výnosu nezodpovídáme.

Odborná montáž našeho nábytku v případě našeho dovozu je bezplatná.

Doplatek je placen v hotovosti při předání nebo po domluvě na náš účet před dodáním výrobku zpravidla nejméně 3dny předem tak, aby platba byla připsaná na náš účet před dovozem výrobku. Pokud není výrobek zaplacen, není možné dodání uskutečnit.

Odstoupení od zakázky standardních postelí neatypických je možné kdykoli i u předání bez udání důvodu, jen je nutné zaplatit přepravné v případě dovozu, který byl již uskutečněn. V případě atypických postelí nebo jiného nábytku než postelí je odstoupení případně možné po dohodě o postupu.

Záruka

Záruční doba plyne od datumu prodeje/předání výrobku zákazníkovi, zpravidla 2 roky u atypických a luxusních postelí, vysoké ohrádky a ostatní skříňový nábytek. Vyjímkou jsou naše typizované postele uvedené v orientačním ceníku, na které máme prodlouženou záruční dobu na 5let. Vždy uvedeno v Dodacím listu. Všechny naše zakázky si vedeme v systému a jsou pro nás snadno dohledatelné. Pro uplatnění reklamace si nemusí zákazník uschovávat účtenku ani Dodací list.